LåångFredag

 
God morgon allihopa.. nu har jag ätit frukost med mamma, ägg och kaffe riktigt gotte. 
nu ska ja snart ut på en promenad med gammfolke, haha xD mamma och hennes kompis^^ 
får se hur det blir, men jag måste verkligen ut och få lite solenergi, och komma ut till det fina vädret..
vi ha 0 grader idag, solen skiner, så man måste ju bara ut, tänkte fråga mor om vi kunde gå nydala runt, de e ganska långt tar väl en hel dag antar jag .. men eftersom Carina ska med, så får vi se vars dom promenerar.
men bara bra att ja får haka på, då ja inte riktigt ha orken för att göra något just nu ^^ haha xD '
börjar bli lite lat av mej tror jag... lat och fet... eller fet och lat... ! haha x D
 
Nä ha en jätte bra låååååååååååååååååångfreeedag nu ;) hoppas ni alla gör något lyxigt, ;) 
hih jag tar mycket dagen som den kommer faktiskt ! ^^ jag e för sleeten också för att göra något... :( ååh
 
Ronny min baby, saknar dej så det gör ont! :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0