måndag shoho!

första dagen på veckan gjord, den va sådär, vaknar av att min väckarklocka ringer , men då jag skulle trycka av den så lyser skrämen bara ,och ja e helt vit ser ingeting. blir så sur och less , så slänger bara en hand på den och sen somnade jag om, vaknar halv åtta, och jag var döds trött :-( hade så ont i ryggen då jag skulle somna så kunde inte ligga typ så något sätt.. försökte ge mig själv massage men det gick då inge vidare.. :-o :-( haha xD idag ha jag frysit jätte mycket. vi var inne hela för middagen. och barnen vägrade lyssna på mig blev helt galen.. ! när jag kommer hem så slängde jag bara i mig lite mat. sen satte jag mig och körde till Hörnefors skulle till hh kolla om man skulle finna sig något fint. fann mycket, men allt blev så dyrt. så köpte mig bara en blus :-) den va cool ;-) ska ev. ha den så fredag. får se hur det blir ;-) !
nu ligger jag i hett bad med tända ljus. ! :$

i Hörnefors for vi förbi mammas kompis hon var barnvakt åt sin sons barn :-) ! 8 månader! så gullig :-) !
och hon blev förtjust i mig, hon grinade och skrek då hon satt i farmor eller farfars famn. men då hon fick komma till mig skrattade hon bara ! :-) !

blir att göra sig ordning för sängen efter badet sedan bara krypa ner under täcket och mysa :]

hoppas att alla haft en underbar måndag. ! :-) <3 puss puss. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0