Misssyouu <3

någon som ja saknar enormt mycket, någon som betyder för mej, någon som ja längtar efter... 
någon som ja skrattar med, någon som ja ha väldigt roligt med, någon som får mig och ha så otroligt jääävla roligt.
någon som får mig och le, någon som får mig och må så otroligt bra, någon som ja saknar, ja någon som jag verkligen tycker om, 
 
 
Jag läängtaar så sjukt mycket tills du e tillbaka till Umeå, till mej, jag längtar efter dina läppar, jag längtar efter din varma famn , jag längtar tills ja får stå framför dej igen, då ja kan se dej ! <3 då ja kan känna din kropp emot min, jag e så otroligt lycklig just nu.. och snälla låt mig vara deet, så här lycklig har jag aldrig varit !<3. 
 
Mvh Emelie Hjalmarsson < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0