missyou

Lilla Cathrine, jag tänker på dig , jag saknar dig.. alla minnen som vi har.. allt roligt vi ha gjort, och så mycket skratt  vi ha gett... nu är du i stockholm och kämpar i på. och jag vet att du fixar det jag vet att du klarar det gumman.. ! <3 jag har alltid trott på dig, och jag kommer alltid och tro på dig min bästavän! <3 
du har hittat dig nu en liten pojke där nere som hjälper dig. som du har, som du kan känna dig trygg med.! och ja säger bara en sak, i mina tankar finns du och i mitt hjärta kommer du alltid att finnas kvar.! tro det eller ej men jag saknar dig enormt mycket vännen! <3 
 
jag har det bra, Ronny e här hos mig, och tar hand om mig och ger mig stöd och energi..! <3 
du ger lika mycket energi till mig, jag vet inte vars jag hade virrat bort mig om inte jag hade hittat Ronny..
tack för ditt stöd du har gett, till alla bråk som ha varit med Lars och allt som ha varit här hemma. 
Tack för din vänskap, jag e så glad för att ja fann dig du e då en äkta vän. ! :* 
 
tack för att du ha hållt om mig, och tröstat mig, torkat mina tårar då dom ha fallit som mest, och tack verkligen för att du bryr dig om mig ! . ville bara Tacka dig verkligen för allt, e så glad för att vi ha kommit så långt med våran vänskap.. och vi måste bara ses snart^^ :) 
 
skulle lätt vilja komma till stockholm och mysa med dig, och gå på tivolit jag älskar Tiiiiivoliiii! :D ! <3
 
puss gumman va rädd om dig, och gör ingeting som inte ja skulle ha gjort ! 
 
Mvh Emeliiiee hjalmarsson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0