mys mys mys

sitter och tänker , jag tänker på alla minnen jag ha fått med Ronny och så kul vi ha haft det ihop nu. det e många tankar som snurrar i mitt huvud.. jag tänker och bryr mig och saknar min bästa vän.Cathe tycker synd om henne.men hon är grymt bra kämpar i på ja hon gör det kanon bra =)

igår skjutsa mamma mig till ersboda träffa Ronny och sen gick vi till bräntis satt där och myste sen for vi till mig .. en underbar kille :) jag e galet förtjust i honom :)

och ikväll blir det bräntis med korv och mys med Ronny Johanna och Erik ,,=) längtar .. ska tvär tvätta äta och duscha sen.ska ja och Johanna cykla till bräntis .. blir mys:) helg i morgon jippi:) blir örträsk och mysa lite där koppla av jag behöver det =)

puss Cathe
saknar dig !!!

puss och kram Ronny
jsg tycker om dig.<3



min plutt hihi :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0