mys

lördags mys :$

pratade med min bästa vän ikväll ett tag , och var skönt och höra hennes röst. hon skrattade så galet mycket var väldigt underbart och höra . e jag så kul? ;-) hihi måste ju vara något sånt :-) hihi !

jag drog ner Ronny ner till city ikväll.. så vi ha spelat lite spel på megazone:$ och det va verkligen jätte trevligt :-) hihi . var väldigt mysigt :-) sen satt vi bara och pratade bort tiden ;-) och klockan tickar iväg så otroligt fort då man ha kul :-/ hm varför ska de vara så.. och inte tvärt om.

min helg blev perfekt :-) jag e galet nöjd över den. tack till er som va inblandande och gjorde min kväll :-D ! jag hoppas vi styr om den snart igen ;-) hihi

ha en jätte bra fortsatt lördag kväll alla läsare :-) god natt sov gott dröm sött :$ puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0