myys .

så otroligt kul, och mysigt, min sötnos ringer mej och surrar bort lite tid, så underbart myys och få höras hans röst. så galet underbart.. fast tycker lite synd om hans vän som han va hos, när han blev lite osocial. men jag var så inne i att höra Ronnys röst. ( = men nu ska han allt få vara social med sin vän. så kanske vi hörs något mera i morgon, eller något sånt, han har jue lite tur som har tillgång till min blogg, som han kan läsa vad ja gör..^^ men jag har ingeting : ( aaw. :( men jag hoppas att han har det bra, och att han har det kul.. skulle gärna vilja ha honom tillbaka. men går inte förrens på måndag den 15/4 bara att vänta.. fortsätta att vänta på det man tycker mest om! :/ börjar bli tuft, men det var verkligen skönt och få surra lite ! tack älskling för att du ringde ! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0