Praktiken, !

idag ha det varit lite kyligare ute, i alla flal på morgonen då ja skulle till praktiken, 
men idag ha det varit riktigt roligt, och barnen var social med mig, 
dom ville vara med mig, kramade mig och höll min hand. och dom e så söta.. 
vi har inte gjort något speciellt idag faktiskt, var ute på förmiddagen allihopa. 
och sen gick vi in 10,30 och jag gick och hämtade matvagnen och sen så 
åt dem, och jag la en liten tjej i vagnen för att hon skulle sova, 
nu sista minuterna så lekte dom frisör och jag blev "klippt," 
sen sa trodde ena killen att det gjorde ont, så han sa det ska göra ont, 
sen gjorde det sjukt ont, så sa till då sa han "bra det ska jue göra ont, så det gör ingeting. " haha xD 
det gjorde min dag faktiskt..^^ 
 
nu sitter ja hemma och tänker över min dag, att den faktiskt ha varit hyfsat bra, fast att jag ha varit väldigt seg och trött och tänkt en massa på Ronny, åh vill bara ha honom här nu :( 
 
men nu blire kaffe och macka till... Sen ska ja springa till GåLöpKleniken! :) 
och kolla upp mina fötter, så får se vad dom kommer att säga om dem, då dem e förjävliga ... :/ 
inge fett under fötterna ( trampdynerna ) så gör väldigt ont och gå.. så får se hur dom löser det.. 
eller vad ja ska göra åt det, om det blir bara andra sulor eller andra skor, 
eller... hm det får ja se om ! (= 
 
galet sugen på kaffe, så det e snart klart, så det ska bli gött.. :) 
solen skiner, och snön smälter.. och blött e det, så kanske vår snart...
 
alltså får ja kanske min efterlängtande sommar här... 
vill i alla fall att snön ska försviinna ! :( ;) hihi 
 
hoppas att ni får en strålande dag ! :) puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0