seg dag,.

men det är ändå måndag , första dagen på veckan får vara seg.. hehe ^^ 
 
har ändå tvättat några maskiner, nu kör ja dom två sista och sen äntligen färdig med tvätten, så sen blire typ duschen och godnatta kudden tror den saknar mig ^^ jag saknar i alla fall kudden, åh gud så trött ja e ... har varit en hård dag, men tårar och suttit med gråten i halsen, barnen ha vägrat lyssnat på mig idag, och det har verkligen inte varit en bra dag där häller... men tur veckan e kort,, helg på torsdag hihi :) underbartt.. sen blire långhelg, börjar på tisdag nästa vecka woow ;) det börjar ändå kännas något.. ^^ men får ändå känslan till att ja skulle gärna vilja testa på något nytt förutom förskola, men jag vet dock inte vad.. ! Det e så svårt, det finns jue bara hur mycket som helst att välja på..^^ haha xD nu ska ja gå och surra lite med min älskade mor som kom precis hem! (= sen blir det en film på det, och sen så blire att hänga upp det sista och sen blire bara myys i sängen och hoppas ja sover bättre inatt^^ ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0