Segt

jag gör inte så himla mycket om dagarna egentligen, sitter mest bara med min lilla älskling och pussar honom. han åker till Skåne i morgon, jag e något ledsen för att han ska åka, men samtidigt väldigt glad för honoms skull.. han får åka dit och hälsa på sin syster och hans kompisar.. njuta lite, slippa umeå..! men vi ha mest bara tagit det lugnt i helgen, drog lite fredags mys och sen skulle vi på Allstar men ja blev snål då det kostade 100kr inträde.. så vi gav upp och gick sedan till Olles istället..^^ där typ ALLA var ..^^ Henrik var en av dem, och allt blev så jobbigt, och jag var trött den dagen.. och cp bartändern sa att ja va full.. och sen så fick ja inte köpa något. blev tydligen utslängd , men förstår fan inte att inte Ronny fick köpa till sig själv.. nja usch hatar ändå olles.. ! :/ :O men annars ha vi bara myst resten av helgen och tagit det väldigt lugnt..  ! nu sitter ja bara och tänker på ronny, då han har cyklat hem till sig för att äta middag..^^ sen kommer han hit myser en stund ikväll^^ sen kanske vi ska ev, promenera hem till honom ! <3 sen ses vi inte på tre veckor.. :( känns fruktansvärt.. :( känns som att det e för tidigt och vara utan varandra i 3 veckor.. men Äh det kommer gå fint, denna vecka e kort, då de e lång helg! :) sen ska ja även träffa Sandra i veckan för att gå på fik och snacka lite skit, sen ska ja på gå och löpkleniken på tisdag.. sen taggar ja bara då min älskling kommer hem igen! <3 <3 <3 
 
nu blire middag ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0