tjolalaohopp

blev ingen örträsk för  mig ikväll. pga att ja ville ta vara på tiden med ronny istället för att han sla åka iväg i 3 veckor, och allt kändes bara jobbigt för mig, hmm jobbig känsla, så blev att ja var hemma här istället^^ ensam hemma skönt :D ! men mor lovade mig att vi skulle dra dit en annan dag och åka i backen och grilla korv.så blev nöjd i alla fall, och min mor förstod,, mig då ja sa hur det låg till så det var också skönt ;:) nu har ja stressat sprungit på boolaaaget.,. och sen hem och duscha och tvär slängde på mig lite kläder och duschade..^^ och sen kom Ronny. 
sen skma jag tyudligen följa med han tills hans kompisar och chilla ikväll.. får i alla fall vara med min lilla plutt :] 
hihi så nu är ja glad och nöjd ^^ bara lite död för ja e trött och helt slut på haha ha varit en dryyg dag idag mycket och stå i på praktiken..^^ 
 
 
 
 
Pusss Ronny ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0