varit en jobbig dag idag .... :(

idag när min väckar klocka ringer så stänger jag av den , och myser ner mig hos Ronny. glömmer tiden coh sekunden och sluter mina ögon, och john blund kommer med en väldans fart .. 
Mor ringer och väcker mig... tänker fan åhnej, ha försovit mig, i samma veva villa ja bara ligga kvar och njuta av att få ligga bredvid Ronny. och bara skita i allt, men jag kliver upp.. 07.30
tar på mig kläder tar och trycker i mig en macka.. för att inte hungern ska komma, 
men jag går till dagiset och får sällskap dit av värdens bästaste! :* säger hejdå till honom och ger honom en puss.. 
lite senare på dagen säger ett barn.. 
 
jag körde förbi er... ja såg er.. 
jag säger va? 
hon säger ja ni stod där och pussades .. jag såg...
jag säger aha, med ett flin på lapparna kunde inte hålla emot det..
 
hon fortsätter med äru kär i honom, 
från mitt inre så säger jag ja.. 
och då säger hon e det din pojkvän.. 
tog nån sekund innan ja fick fram ett jja..
och sen frågade hon om vi skulle gifta oss.. och då fick ja mig ett gottskratt.. coh tänkte på lilla Ronny hela dagen.. 
 
har gått och frysit hela dagen idag, och allt ha bara varit jobbigt.. då ungarna slåss och e dumma med sina kamrater. och sen när man ska säga ifrån så springer dom bara, och skriker " du kan inte ta oss " haha åh...! 
får bara fnatt...
 
men min älskling räddar min dag genom att vi ska gå på bio ikväll.. fredag ska vi äta varsin kebab tillrik.. 
han ger då för mycket ! <3
 
han får mig och vara så lycklig så glad. jag tackar stort till honom som kom in i mitt liv. har inte mått bättre än vad jag gör nu! ! 
 
vi ska se Oz - The Great and Powerful
 
sitter här varm i hela kroppen och väntar på mina lillsötskit! :] 
ska slänga mig i duschen och käka lite mat, och fixa mig och göra mig fin för min Ronny ikväll! (= 
 
Tack för alla som tar sin tid och läser mina inlägg! 
 
Ronny e det finaste för mig, 
hans ögon och hans leende , är otroligt fint.. ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0