beskrivning !

 ....
min dag började såhär? !
vaknade av en sådan kallade dröm... skulle typ mer säga att det var en hemsk jävla dröm.
och jag kände panik efter drömmen då jag vaknade, undrade också vad en klocka var..
så bestämde mej för att kolla upp det, och det visade sig att hon var 06.00 typ.. så jag blev då lite lugnare, och kände att ja kunde gå tillbaka lugnt till sängen och sova en timme till. för det var jue ingen större panik, då jag inte hade försovit mej som jag trodde lite först :O så somnar , och när min väckarklocka ringer på ritkigt, så blev det typ att jag inte orkade kliva upp. så jag sov bara vidare, min kära mamma ringer mej och jag käänner bara ååhnej, jag försov mej en kvart.. fuuuu!
ja... det var min morgon, ingen frukost, och ingeting, kommer 15,min försent till förskolan (praktiken) jipppiii?
dagen ....?
sen så gjorde jag en lek. eller hmm.. hunden och benet, eller vad det nu heter ^^
men fick med mej några barn på den leken, så det blev ju lyckat ! :) så det var ju väldigt kul :) .
sen så sitter jag vid datorn och hjälper dom och skriver ut kopieringsbilder, som dom ska få måla osv.
men då jobbade ja över 20 minuuter, kände det att jag håller på svääälta ihjäl ville bara hem och äääta..
så skyndar mej hem.. och steeker mej en hambuuurgare och lite pommes, och innan jag börjar med maten, ringer min far, och undrar om han kan komma förbi, så det var bara att steeka maten, och äta. sen en kaffe tår på det och snacka lite skit.. och sen så följer jag med min pappa för att tanka Carinan då bror hade inga pengar och så, och han ska till vännäs för att köra och skriva.. så då gjorde vi det, sen följde pappa med upp igen, och då låg jag i mammas säng och pratade och så med mor och far, och busade med Wella..
min dag, har varit helt okej faktiskt,,  lite stressad och lite sådär..^^
men dumt och klaga, då inga sura miner är i farten! :)
men nu ska jag äta lite mat för nu kurrar min mage iiigeeeeeen : O hahahhahaa x D
ååh jag är sjukt trött och sleeeten, och trött i hela kropppen.. ska bli skönt och äta lite och få lite ny energi. . ;)
 
nu ska jag önska mej själv en smakligmåltid, och jag hoppas även att ni haft en kanon bra dag allihopa ! : )
nu har jag inge mera och bjuda på ! ;) tjiiiiinng! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0