coolt^^

nu har man gjort en hel måndag,, med praktik, som har gått riktigt bra, och dammsugat mitt rum, och tvättat två maskiner, och det blir tvätt hela kvällen, shoohooså kuul! :) haha sitter bara här och håller på somnna, och väntar på att min boyfrieend ska komma ! ;) lär bli en slapp måndag hur som helst, då jag är även dödds trött typ.. och har tvätt tid, så det blir att bara vara hemma, spela lite kort med älskling, och må bara gött medans man tvättar några maskiner, ;) och sen lär det väl bli lite film mys hoppas ja på! :) och bara rå om varandra ;) . så får man se vad veckan bjuder på annars ;) . ska NOG städa i morgon, för det orkade ja inte göra idag.. :/ haha xD men jag har vart duktig i alla fall tyck ja ;) nä jag har inget vettigt och skriva eller bjuda på så nu säger ja heeeejdåå ! för ikväll! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0