(=

killen gör mej verkligen såå lycklig, så glad, jag har alltid kul med Ronny, han gör mina dagar 
fyller dem med skratt ! jag är sååå kääär  , blir så gaaalen, han e sååå söööt! :] 
han e det finaste jag har, och det finaste som har kommit in i mitt liv ! 
någonsom jag tycker om e då ronny ! aldrig tyckt om någon så mycket som jag tycker om ronny. han gör mina dagar ! :) han är verkligen min och släpper inte taget om honom, jag hoppas att han inte släpper taget om mej..
han e det finaste jag någonsin har hittat ! jag gillar verkligen killen hoppas att han förstår ! :) 
 
min dag har varit sjukt underbar, försov mej i morse , vaknade 08.16 min tanke blev, hur ska ja hinna? börjar 08.30 men jag hann i tid, fort i klä'derna, och sen kutade jag till förskolan, sen skulle knyttebarnen till skogen, för att göra sig en utflykt 4 barn kvar på förskolan, och det var väldigt lugnt och skönt, och eftersom allt blev så stressigt i morse fick min älskade pojkvän. fick stanna kvar hos mej, och han skulle ändå på af 10.15 så efter det kom han till dagiset och lämnade nycklarna till mej.. så alla barnen sprang efter mej och ville träffa honom. och dom e jue så sööta, skriker att vi e kära osv. så gulligt så sött.. jag är verkligen kär i ronny, och så glad ja blev då han kom, så jag fick mej en puss ! :] aaw :) hihi nu äre bara chill vi två dricker lite öl. sen blire loookal! så grymt kul så grymt taggad så grymt myys ! :) hihih 
 
ha en bra onsdagkväll :) . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0