idag

idag ha jag bara tagit det lugnt ,jag ha vart på stan med älskling ,ätit mjukglass mått gott i solen . :) och sen när han for på jobbet så kom pappa förbi ,och det va kul ,och sen körde jag till honom för att äta middag och dricka kaffe :) väldigt kul :) och sen när ja kommer hem så ber ja cathe ringa mej ,var så galet längesen vi snackade . så det var skönt och samtalet blev 2 timmar 58 minuter 35 sekunder !:) vi pratade om allt mellan himmel och jord är då glad för att det går bra för henne ,och är så gryMt glad för min kille att han fick jobbet på Volvo !:) sen så städade jag ej igår ,så då ska jag göra det nu ,och sen blire en dusch och sova :) sen kommer min kille till mej efter han slutar ;) <3 <3 lycklig brud :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0