idag !

underbart skön dag, vaknar och e jätte trött, jag sket i att äta, och låg hellre kvar med min kille för att bara mysa bort tid, jag gillar verkligen honom så otroligt mycket, och det blev en toppen morgon.. :) sen var det bara upp och iväg på med kläder, och borsta tänderna, och sen var det att promenera till förkolan, får sällskap av värdens bästa! och sen när ja kommer fram, så blir barnen alldeles ivrig över min kille.. :) hihi lite kul : ] sen så åkte jag med barnen och min handläggare och en annan praktikant, till Holmsund, där vi skulle titta på sopsortering, hmm om ja ska vara ärlig, så lät det väldigt tråkigt först, men jag tänkte bara att de kunde vara något ändå.. men det var rätt så intressant i alla fall. jag ångrade mej inte i alla fall.. hehe ! och nu har jag ätit en äggmacka, det behövdes var så hungrig där ett tag, fick ont i huvudet, och mådde illa.. ja det blir ju så lätt då man inte äter, och leker med barnen, alla energi går ju åt .. ! :) men det e allt kul i alla fall. nu har jag bytt i sängen gud vad underbart de ska bli och sova inatt, en dusch och sen hoppa i säng i en nybäddad säng, det e underbar känsla.. plockat lite i mitt rum, tja jag e inte klar, men tog mej bara en liten snabb paus , ska fortsätta snart igen :) . men annars ha jag haft mej en lugn och härlig dag faktiskt :) . sen kommer min pojkvän till mej sen också.. :) ska bli sjukt underbart. gillar verkligen och vara med honom :) ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0