Min helg !

jag har haft mej en toppen helg med min kille faktiskt, :) i fredags var det feest hos johanna, och där var jag ronny, sandra, samuel, och aron ! blev lite rööjj^^ och sen så drog vi ut på schrinska för första gången, kan inte säga så mycket om stället då det var första gången och så,. och ja såg inte så himla mycket av stället.. men det var väl helt okej antar jag ^^ men tja jag hade väldigt trevligt med sällskapet i alla fall:) . sen i lördags gjorde ja inte så otroligt mycket, var bara med min kille och vi vandrade omkring i 6,5 timme, så vi båda hade sjukt ont i fötterna och lite här och där då vi kom hem och la oss i sängen och så, och igår, var det mest bara lugnt, jag var så otroligt trött efter helgen och allting.. så vi cyklade och gjorde av med lite burkar /flaskor, vi fick en ganska fin summa på det hela :) . 
så vi köpte lite glass, och en cola och lite chips..^^ och glass :) . hehe 
 
Min kärlek till dej e enorm! <3 tycker om dej så oehört mycket ! :) 
 
 
min måndag, ha varit ganska lugn och sköön, kommer i tid utan stress till förskolan, fast att ja var så trött i morse, och helt död typ så tog ja mej upp och slängde i mej en macka och gick lugnt och fint till förskolan, :) och sen gick ja in och alla barnen var så glada, en efter en kom till mej och sa "hej emelie" :) det brukar annars var mest skrik och så typ " Emelie vi såg din pojkvän. " men inget sånt idag, men det var så annorlunda, allting. men ändå galet skönt, jag tog en spada och skottade ut all sand från båten dom har på gården. och sen så dukade ja borden, och hämtade matvagnen och dukad av 2 bord, sen läste ja för två barn, och sen så förde ja över lite bilder från kameran till datorn, och sen gick ja hem och käkade lite mat, slappar vid datorn, kollade in mina mail... och har inte gjort så himla mycket egentligen, och nu börjar verkligenheten... nu blire stääda... diska.. och lagamat... tvätta... och sånt skit, fast allt känns så jobbigt då man e så trött. men inte värt och lägga sej och sova nu, för då kommer man inte kunna somna ikväll. och ja känner ändå det att jag gör hällre en tidig kväll ikväll. än att vara trött i morgon också. jag jobbade över en kvart idag för bilderna^^ Maria sa att jag skulle få gå en kvart tidigare i morgon istället. men skitsamma, jag jobbar i på :) en kvart hit eller dit .. :P 
 
Denna bild fick ja syn på i fredags på min dator, min älskade sötnos Ronny. Fixade den medans ja var på förskolan och när ja kom hem så hade han gjort denna och lagt den som bakrundsbild på skrivbordet.. så otroligt söt liten kille ändå, och jag blev så glad ! :) han e så duktig, och så gulligt av honom också ! jag är vekrligen kääär ! :) :] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0