så kär



jag skrattar jag mår så sjukt bra varje dag. och allt känns så overkligt ,men så skönt att allt är så sant ! jag är glad över varje detalj ,och så kul att umgås med killen , jag är så enormt lycklig så glad . :-) jag föll verkligen för Ronny ,och faller bara mer och mer ,och jag rycker bara om honom så mycket och känslorna bara växer och växer ,aldrig vart såhär lycklig ,så här glad ,i g såhär kär. jag är verkligen så förälskad !:) jag ha alltid så kul med honom så enormt kul .. han får mej alltid och skratta allt kännas så underbart. , kommer aldrig lämna Ronny ,för det här är kärlek ,som jag aldrig vill förlora. verkligen det bästa som ha hänt ! :-)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0