sleeeten kvälll

HAHAHAHA x D
gammal bild cathe tog denna bild någon gång, kanske 2007 kan det stämma? ;P hahaha xD 
fick mej ett gottskratt, hahaa fluuuum, lite kan ja väl ändå bjuda på ! ;) . gaaahaaa ; )
 
min kväll har varit otroligt sleeeten, bara suttit och glott påt tv med min mamma, så trött i ögonen och så less på att lixom bara sitta och vänta, för jag trodde min älskade älskling skulle komma ikväll. men det regnade och han kom inte, och han ville vänta att det slutade regna, jag förstår faktiskt honom, men vi får ses i morgon. 
och ja hoppas på allt att han kommer i morgon, så vi får väl se hur det går att sova själv inatt, om ja kommer kunna somna utan honom nu, när han har sovit hos mej flera dagar .. ! :) 
tiden går väääldigt fort nu! och jag trivs verkligen i hans närhet, och jag är så kär.
och snart blire att borsta tänderna och krypa ner ensam undertäcket, och inte vakna upp bredvid min Ronny. 
känner mej typ redan depprimerad, hahahaha :( ååh..
saknar honom så galet mycket ! <3 . 
 
men nu ska ja gå och prata med min mor, tyckte ja hörde att hon ropade, 
godnatt sovgott drömsött ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0