SUMMER !

vi har haft kanon väder flera dagar , jag har legat i parken och solat, och sen dom senaste dagarna ha jag och min kille varit på bölesholmarna och myst , solat och badat har vart kanon bra väder. och jag har bara njutit och mått väldigt gott. och nu sitter man typ lite bränd på axlarna tror ja .. suttit på balkongen med fotbad idag, det var faktiskt helt underbart, och jag fick även höra att min pojkvän har fått börja jobba idag, då ja trodde att han skulle bara dit för att hämta sitt kort och kläderna, men han fick börja jobba idag halv 3 till kl tolv, så glad för honom skull.. och sen ska han jobba dom tiderna i morgon coh på fredag :) och idag har jag vart på stan med johanna, och jag har köpt en ny kortlek och en cola, och bara snackat en massa skit, vi köpte även lite glass, och gick ner på kajjen och stekte .. och snackade en massa skit :P^^ och sen så fick ja hem och vek tvätt riktigt kul.. sen har jag burit upp våra matkassor, och nu sitter Lars och försöker fixa interner på både min och älsklings dator , han har redan lyckats på Ronnys då det var mycket enklare och bara för att jag tjatade på honom direkt han kom typ ^^ men sen försvann mitt internet då Ronny fixade windows sju eller hur det nu stavas ^^ så nu sitter han och försöker fixa det hoppas att han kan fixa det :D! annars är ja utan internet.. ååh ! sen ska ja städa, och duscha :) hehe ser ut i mitt rum , hahaha man blir typ rädd.. ^^ men ja är verkligen glad för att ja har ronny som min kille ! han gör mej alltid så grymt glad ! och jag vet inte vad ja skulle göra utan honom :) ! <3 och i morgon ska vi shoppa lite kläder om det hinns med innan han börjar jobba :) !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0