Torsdaag !

Idag är det torsdag, och jag är så lycklig så glad, för att jag har värdens bäästa kille, och att jag hade en sådna tur som fick träffa en sådan fin kille. det är galet. ! då man aldrig har tur annars, nu är ja bara lycklig och glad som har finaste killen bredvid min sida. :) idag när jag vaknade , trött som fan ville bara ligga kvar och mysa med min kille. men sen sa han att ja skulle gå upp och göra mej färdig, så det kändes väldigt bra, så ja kom i tid till praktiken, på förskolan. hehe ! idag har det varit en väldigt speciell dag.. FÖRSKOLANS DAG  ;) tjoohoo :) ! vissa hade klätt ut sig, och dom var helt iviriga på dagen, och så kul och se, och sen sprang dom runt ballonger, och skrek och tyckte det var så kul, men inte bara det, det var grymt fint väder också som gjorde denna dag till perfekt! , sen blev det lite såpbubblor, och det tyckte barnen var riktigt roooligt, men jag tror även att jag och en annan praktikant tyckte det var minst lika roligt faktiskt haha x D . sen så är ju barn fruktansvärt söööta ! . och en liten kille, lärde oss hur man flirta haha xD och han sprang och sa hur man flirtade osv. bara hur gulligt som helst, vi dog av typ garv :] 
 
skriver nå rader om igår, ! 
 
jag ber Ronny, höra av sej då han kommer, så jag bara visste när liksom, så jag var berädd på att han kom :) och då sa han "okej" det, tar jag som att han skulle göra det, så när jag slutar och är på väg hem, frågar ja honom vad han gör, jag får tillbaka "ingeting självdå?" och jag hölll på skriva nja inte mycket alls är på väg hem nu.. sen ser ja honom sitta i solen en bit bort... guud lyckan slog upp och glädjen var stor. och jag blev väldigt överraskad, ! <3 
 
jag har så sjukt ont i huvudet , idag, så ja orkar inte sitta här och knappra på datorn..^^ mamma ska gå på strömpilen, Maxi för att handla litelite.. så ja ska ta bilen och komma och hämta upp henne sen så nu måste ja vila lite bara .. så ja orkar köra , så ja inte kör i diket... :( hahaa xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0