TRÖTT & SMÄRTA !

Idag när min väckar klocka ringde ville ja verkligen inte ens höra den, ville inte ens att den skulle ringa i morse, var så trött, och hade sån mensvärk. och ville bara ligga kvar, och bara mysa ner mej hos min pojkvän igen, så ja gjorde det, och försov mej. sen var det bara att rusa iväg och skynda sej som feean. stressstressstress.. gud så otroligt jobbig dag, allt händer barnen slåss, barnen skriker och det händer en massa saker.. och jag är hungrig jag har ont och jag ville bara hem tillbaka till min säng.  ! men det var bara att stå ut kämpa i på. och va kvar.! 
allt har gått väldigt bra idag ändå, dumt och klaga måste ja säga.. då jag ändå bara är där fyra timmar, så jag kommer en kvart sent, ca.. så jobbar över en kvart, så jag jobbade in det ja missade i morse, när ja kommer hem skyndar ja mej ner för att kolla om det finns tvätt tid, för nu måste ja tvätta, då tvättkorgen är full..^^ och sen var de bara att få i sig något att äta, fast att min mage mest bara värker och har sej, jag hatar mensvärk. jag har mens. fått pengar idag, men lika fort har dom gått åt, skyldig mamma som jag ha betaltat tillbaka nu, och sen så väntar min telefonräkning som ja må betala också... nja ja vet inte riktigt vad ja ska säga. ! 
denna vecka har gått otroligt fort, snart äntligen äre helg igen.. gud så underbart det känns för ja känner att ja behöver lite vila nu! pallar inte med min smärta, sen är ja så trött också. sovmorgon i morgon i alla fall, bööörjar 10.30 johanna kommer förbi ikväll. vi ska snacka om fest grejs som vi ska ha nästa helg ;) shoohio va ja läängtar ^^ hade en riktigt trevlig valborg med min boyfriend , ingen brasa, men trevligt folk. och mycket öl och tjuuut, så kul ändå. ! 
 
ha en super fin TOOORRSDAG ! :) min dag ser ut att bli en städar dag med annat fix ... haha xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0