Bio, bad, tåg..

Jag har haft mej en toppen helg med världens bästa. I fredags så gick vi på bio och såg en film hade verkligen ett konstigt slut ! Hahah störde mej som fan på det. Sen gick jag och söt på kebabnekajse för att äta en kebab tallrik för att mätta magen, sen hem hela dagen för att ladda upp för lördags dagen :) som blev till en grym dag :) jag och plutt tog tåget 09.12 till övik, för att bada lite . Vi var där hela dagen :) så grymt roligt :) och sen klev vi upp vid typ 14.30 för att kika lite på stan. Men dom stängde kl 16.00 sen gick vi åt kebab tallrik där :p mycket kebab i helgen hahah ;p efter det gick vi och köpte godis . Blev då inte billigt godis kan ja lova, och sen en cola :) 17.56 gick tåget hem. Så vi fick sitta på tågstationen och vänta lite, men de va grymt kul :) hihi sen åkte vi hem och glodde på film och åt godis, sen somnade vi som stockar :) haha i söndags så tvättade vi, och plockade i rummet. Och bytte i sängen :) så underbart . På kvällen gratta vi Lars han fick fyra trisslotter av oss. Han vann 40 kr :)  alltid något :) den åker vi hem till Ronnys mamma alltid lika trevligt :) hihi 
Och sitter där ett tag ;) och sen tar vi bussen hem och ser på skilda världar och sen somnar vi som stockar. Och vaknar till en ny vecka. Måndag här igen. Och det regnar .:. Usch så tråkigt ! 


Haft en strålande helg , och hoppas ni också ha haft de :) hoppas på att ni får en bra måndag , och en bra start på eran vecka :) 

Jag tänker på min Ronny 😃❤❤❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0