Hejhejhejhejhejhej


Känns mega konstigt, ja kan inte sova , jag är trött och så men jag har försökt. 
Så tänkte ja skriver några rader så testar ja på ett nytt försök sen 😄

Min vecka ha varit grym, den har gått fort, och jag har varit väldigt glad och framåt då jag har haft min pojkvän i mina tankar hela dagarna 😀 känner mej så trygg och lugn i honoms närvaro. Han får mej alltid vara på så bra humör. Jag älskar honom så mycket , om ja bara kunde förklara orden, för jag skulle vilja att han verkligen förstod, vilken lycka han ger till mej 😄😄 vet inte vad ja skulle gjort utan han vid min sida, han kom som en ängel. Står vid min sida! ❤
Annars så har min vecka gått bra på jobbet, försov mej dock en dag, och kom 5 min sent, men de löste sig. 😃
Igår så skjutsa mamma mej på jobbe sen när ja sluta så promenerade ja hem, va ganska friskt och skönt, och grymt härligt  och få röra på sig lite 😃😃
Jag har sökt jobb på vezzo en restaurang som ligger på vasaplan, känner att ja behöver ett jobb. Och jag tror inte jag kan få det där jag är nu. Än hur mycket ja än skulle vilja , jag trivs otroligt bra där. Och i helgen blir de lugnt och väldigt mycket mys, kanske fest i morgon , eller någon öl eller så (: hihi annars kanske det blir bio för hela slanten hehe 😛😛 men ja hoppas på några bira, om min plutt känner sej på hugget 😉 haha lördag ska vi gratta hans mamma det ser ja framemot och på söndag ska ja vila för en ny jobb vecka , plus ska ja tvätta hela söndagen. Hoppas dock att det inte är så mycket tvätt!!!! 

God natt sov gott dröm sött 😛 ha en lysande bra helg, /lillflickan 😛😛

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0