Natten

Inatt sov ja väldigt gott, tills jag vaknar av att axeln inte sitter där den ska sitta, fy vad ont och jag blev svimfärdig, ingen bra start på min fredags morgon. Och ser inte framemot en arbetsdag idag Heller. Igår va det totalt kaos, igår var vi fem i restaurangen det var tajt. Men hon har fått en praktikant som står i köket och hjälper till där, sen ska hon även ta in en extra personal , jag kände mej bara i vägen och visste inte alls vars ja skulle ta vägen. Ska söka mej jobb igen . Jag hoppas ja finner något, för ja skulle behöva mej ett jobb!  Jag vet inte om ja skulle vilja utbilda mej, då de är mycke krav, plugg plugg plugg. Jag vill inte , och då kommer de inte ens bli roligt. Men när ja slutar så ska ja och älskling till rusta och jysk för att titta lite :) hih Ronny är så snäll :) jag är tacksam för allt, han hjälper mej han gör allt för mej. Tack, verkligen tack för allt Ronny.

Ha en strålande bra helg!!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0