en riktigt fin dag. glatt humör

en väldigt fin dag, en glad tjej är jag idag..
jobbet har gått riktigt bra, och fort har det gått undan, tiden bara rann iväg..
kändes helt underbart ! :) var på en lägenhet visning med älskling på sofiehem. 
var väl ungefär 100 personer som skulle kolla på lägenheten, men jag hoppas på att jag och Ronny får denna den var riktigt fin kändes så rätt. ja jag vill ha denna lägenhet. 
så nu håller vi alla tummarna för mej och min pojkvän att lägenheten blir vååår! :) 
hade varit perfekt ! :) 
 
så nu har plutten åkt iväg för att jobba, halv sju till to0lv. då han tog ledigt. för att följa med mej på visningen! :)
egentligen börjar han halv 3 och slutar tolv:) 
ja detta känns riktigt som en dröm, hoppas bara att den blir verklig! :) 
känner mej väldigt glad. :)
 
synd att Ronny skulle iväg och jobba nu bara ! hade varit mysigt om han var hemma med mej nu! 
 
nä har inget mera och skriva...^^ 
 
Heeeeejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0