Fredag väldigt skönt !

Haft en tung dag idag, då jag har haft väldigt ont i min högra del av axel, nacke och ner mot skulderbladet.
så bestämde mej för att lägga mej ner i ett varmt bad och mysa ner mej där med ett glas rose vin.
väldigt gott. och härligt var det kan ja lova. 
jag och min vackraste, ska gå och äta taco buffe på nattöppet. 
ska bli vädlgit gott. en bra start på¨helgen. 
restaurangen har varit full hela tiden, riktigt kul faktiskt. 
vi har haft 173 gester idag. :) så de har ändå varit riktigt roooligt :)
i helgen ska vi nog bara ta det väldigt lugnt tror jag , då jag och min älskling behöver vila upp oss inför en ny vecka. 
är så sugen på öl. ! 
i morgon så ska ja och min bejbi tvätta jippi ^^ hahaha x D
jag är så sjukt trött.. och sugen på öl. jag har riktigt ont. 
JAG BEHÖVER NÄRHET  !
kanske blir en film ikväll med älskling ;) kanske någon öl?`hm får se vad som händer och sker! 
det jag vet är att jag verkligen älskar Ronny. och att han är min, och det känns helt underbart. 
känns så skönt och vara lycklig och glad igen. han är verkligen den finaste! 
och han har det finaste leendet, jag sväär. och det gulligaste skrattet. han är bara så söt! 
'han är den klokaste mannen, den gulligaste och den roligaste jag någonsin har mött.
och ska absolut itne glömma, han är den snällaste och snyggaste ! 
jag är kär. 
 
7 månader har vi fått tillsammans, allt känns så bra, allt känns så varmt, och allt känns så toppen. jag älakar verkligen denna kille, han får mej och le. han får mej och skratta han får mej och må bra. 
han är mitt allt! utan honom är ingeting värt.
nu är allt värt. och allt har blivit annorlunda jag är glad. och mår bra. 
coh älskar liiiivet ! allt är på topp! :) 
 
Killen gör mina dagar, fyller mej med kärlek och glädje. 
han lyfter mina dagar till kärleksfulla. 
han är bara min och så¨ska det vara. 
livet ut. :] 
 
han är verkligen  min ängel ! :) :*
min skönhet. 
det är han ja verkligen älskar ! :) <3
Vi för alltid.. 
'tillsammans är vi starkast, och tillsammans är vi bäst. 
tillsammans är vi en, och så ska det vara.
Kärleken till dig Ronny, är så obeskrivlig. ! :] <3
 
 
 
 
 
ha en trevlig helg på er alla ! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0