Haft en spännande dag


Haft en riktigt spännande dag för idag på jobbet var det något nytt , jag stod typ i disken två gånger. Har fått springa med mat idag, lägga på tallrikar och se till sallads buffén så inget tar slut. Allt ha gått riktigt bra :) jag är nöjd :) 

Men i morse hände det så mycket som att jag vaknar och är trött, känner att sängen var min vän. Men det va bara att kliva upp och göra sej i ordning och fara iväg till jobbet när ja kommer fram så sätter vi oss och dricker kaffe, men innan jag hinner dricka upp och ska ställa mej upp så tar ja koppen och min mobil ligger i min famn, och där låg den inte bra till för tappar koppen med kaffe i mitt knä .. Men det gick bra både för mej och för min mobil så tur är :) 
Sen så for ja hem duscha och sen gick ja på försäkringskassan och lämna mitt papper och sen så gick ja till gå löp kliniken och fick hjälp med sulor och skor :) så nu ska ja promenera ..:) hoppas att detta blir bra nu :) sen va ja o h fixa till mina fötter :) och nu ikväll ska jag och Ronny tvätta ;) yeeey 
Nu ska ja dricka kaffe med mamma och nu säger jag ha en fortsatt trevlig tisdag :) hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0