Hej

Jag hade en toppen dag igår :) jag och min kille gick på stan och titta på lite kläder riktigt mysig :) sen så gick jag och min pojkvän och dela på en pizza riktigt gott :) sen gick vi hem och färgade mitt hår , jag har en väldigt duktig liten plutt :) hihi jag blev väldigt nöjd  sen gick vi på bio och såg insidous riktigt bra men störde mej på att människorna som satt på raden ovanför pratade högt och skratta och levde om ! Väldigt jobbigt var det ! Dom höll på typ hela filmen ! :o filmen var inte så läskig men lite kul :) sen går vi hem och spelar lite och den går vi och lägger oss :) och idag har vi inte gjort ett skit rätt så skönt ändå :) sökt en lägenhet :) och ska på en visning på måndag nu hoppas jag att jag får något ! Blir galen annars !:( 

Ha en bra helg alla :) själv ska ja tvätta ikväll jippi :) höhö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0