@höst @sjuk @ onsdagkväll

Var hemma idag och kryat på mej ordentligt typ ingen smärta alls. Fast fortfarande väldigt snuvig, och hostan tar över hostar typ nästan tills ja spyr ! Hosta kan vara väldigt jobbig! Haft en kanon mysig dag med min älskling, han har pussat o h tagit hand om sin lilla sjukling , han for och köpte skrovmål till oss idag mums va det :) 💞 han har till och med busat med mej , fast var inte riktigt på det humöret då jag inte mått så bra :( i morgon är det en ny dag med nya bekymmer :) ska jobba i morgon och kämpa två dagar kvar sen helg :) och då får jag vila hela helgen så jag är i topp skick nästa vecka ! 

Jag har en grymt bra pojkvän, han färgade mitt hår :) blev riktigt nöjd :) 


Nä nu måste jag sova känner mej alldeles tung och sömnig ! Godnatt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0