känns hopplöst

börjar med det härligaste, och det är det att nu är det äntligen helg. så önskar er alla en riktigt trevlig helg !:) 
känner mej väldigt glad, då det ha gått riktigt bra och jobba ! :) känns så kul! nu sitter ja hemma och söker bostad. jag har sökt en hel del. i flera månader nu, får inget svar och får ingeting. söker och söker men inget.. mest bara tack för intresseanmälan! så man känner ju nästan att man tappar allt hopp. känns dock inte så roligt, men fortsätter så klart att bita i sura äpplet, för detta är ju inte lätt. men kämpa kommer ja aldrig sluta med. ! 
sen har jag en person. som skriver sms till mej fattar inte varför? fattar inte.. då jag ha bett till om att jag inte vill att denna ska höra av sej, ringa eller skriva, men DEN gör det ändå. shit så jobbigt. Att DEN ej förstår ! 
nu ska ja bara njuta av helgen :) ledighet. och vila upp mej! :) börjar bli frisk ändå :) så på måndag är jag nog helt frisk hoppas jag på :) hihih 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0