Skum

Denna person som skriver är så skum han säger att han ska låta mej vara men han kan inte går bara några dagar så skriver han igen . Fattar inte vad ja ska göra för att få slut på detta ?! Detta är så drygt.. Annars så ha jag haft en kanon bra helg :) bara myst med min underbara älskling och allt känns så underbart !:) och nu har jag hunnit krya på mej :) idag har vi cyklat till ålidhem där vi åt ett skrovmål gotta ;) sen cyklade vi till ersboda ja hem till honom ;) hämtade lunch till honom till veckan :) han jobbar för middag i veckan känns kul :) på tisdag ska ja få mina sulor och nya skor så då ska ja börja med träning ;) taggad :) sen ska ja gå till försäkrings kassan och lämna mitt papper för att få pengar :) hihi najs :) 

Nu säger jag helgen är slut och en ny vecka inväntar :) jobb hela dagarna :) god natt nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0