Tänkt..

Jag har verkligen tänkt på jobb senaste dagarna, jag praktiserar fortfarande på restaurangen men behöver mej ett jobb, men alla utbildningar krävs det så mycket plugg på, och jag vet inte om jag orkar det :( är ju inte direkt någon plugghäst. Sen ha jag tänkt en hel del över allt möjligt, och delvis är det att jag vill flytta hemifrån verkligen, till något eget, vill bo med min underbara pojkvän. Men de är inte lätt varken lägenhet eller jobb.. 

Jag har Ronny, och det betyder mycket för mej, aldrig haft en sådan kille i mitt liv, någon som bryr sej någon som tar hand om mej någon som verkligen finns. Jag är verkligen kär i Ronny. Mitt hjärta slår och känner mej så glad och lycklig. Aldrig mått så bra som jag ha gjort dom senaste 7 månaderna. Jag mår så bra, trodde aldrig denna dag skulle komma :) men den kom. Och jag är så enormt glad. Mitt hjärta slår volter :)och jag ler, och mitt leende skiner för Ronny :) han är så gullig :) 7 fantastiska månader med min underbara prins. Kan inte få något finare, och vill inte ha någon annan heller. Jag är så nöjd:) ja och allt är så perfekt faktiskt :) och det är sant :) 

Jag mår bra !
Jag är glad !
Jag trivs ! 
Jag är lycklig ! 
Ronny är mitt allt :) 

Jag bara älskar honom :) ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0