Äntligen helg !

Igår orkade ja inte skriva faktiskt ! Men skriver lite nu :) hade en toppen bra fredag , vaknar och myser med min kille lite och sen kliver vi upp och äter frukost tillsammans :)! Och sen så gör jag mej i ordning för att fara på jobbet :) allt gick super bra på jobbet fick svara i telefon och sen fick ja springa ut med många tallrikar :) och sen va allt som vanligt stod i disken och ja gjorde vitlöksbröd och fyllde på salladsbuffen :). Sen så kommer mamma förbi för att dricka en kopp kaffe så att jag fick sluta efter det otroligt skönt för jag var så trött :( sen så for ja och mamma och slängde lite tidningar och glas och sen for vi hem och ja gick ut för att möta Ronny :) hihi sen for vi till mej och klickade runt på datorn skulle se om vi skulle hitta någon som säljer smycken till ögonbryn, men vi hittade ingen tråkigt nog :) 
Sen går vi och äter , och efter den goda middagen så går vi ner och tvättar och sen springer vi på stan :p 

Nu har jag Inge mera och skriva kanske skriver någon rad till senare idag hihi 

Hejdå trevlig helg :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0