(Döds trött)

God morgon , hihi ni funderar säkert vad ja gör vaken om jag är så trött jo min väckarklocka ringde visst 05.11 och sen skulle ringa och väcka mej 06.00 åh haha men tur att någon ändå skulle upp vid den tidiga tiden hehe :) sen blev ja piggare då min älskling kom och gav mej 100 pussar innan han for på jobbet jag är så lycklig och glad !!

Nu är det ej värt att ens försöka, men jag ska i alla fall vila ögat tror jag :)

Börjar åtta idag slutar där vid två typ beror lite på om det är mycket eller lite disk ska dit för att torka av golvet :)

Jag mår jätte bra ! Trivs kanon bra med Ronny vi kommer bra överens och en jätte fin kille :) han får mej alltid och skratta känner mej så trygg med honom :) och jag mår jätte bra med honom :)

Nu vet ni lite hur min morgon ser ut :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0