DU & JAG !

jag är bara så lycklig med denna kille, han gör mej vädligt glad han får mej alltid och le och skratta han får mej och må så himla bra, ja denna killen är så underbar och hans namn är Ronny ! han är min och jag är hans ! 
tillsammans är vi en. ! <3
 
många härliga och fina minnen vi har tillsammans, och han gör mina dagar till något speciellt. allt känns så underbart att ha honom vid min sida,han får mej och orka saker som ja egentligen inte skulle ha orkat med annars han får mej och bita ihop ocih fortsätta att kämpa i på och nu är ja bara hur lycklig som helst och hur glad som helst aldrig haft denna känsla och den känslan är underbar, ja den är toppen kan ja lova !
 
 jag hoppas på många fler dagar, månader,  år med honom. Han är verkligen den bästa ja loooovar ! <3 :)
 
Nu har vi varit tillsammans i 6 härliga månader och ja är så lycklig! jag var ingeting, ja mådde skit och jag orkade inte med något typ innan ja träffade välrdens finaste kille ! och han lyfte mej och jag mår hur bra som helst och har det bästa, kan inte få nå bättre än denna fina romantiska killen.!
 
Tack Älskling till alla fina dagar ja får med dej ! <3
 
Tack Älskling för att du är min, och tack för att du ville träffa mej! <3<3
 
så enormt glad och tacksam för allt! ja du är mitt allt.! 
 
Jag älskar dej Ronny! :) <3<3<3
 
*Jag ler* :)
 
Ronny har gjort enormt mycket för mej! finns inga ord ! men jag är verkligen kääär !:)<3
 
Ronny & Emelie ! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0