Följ ditt hjärta !


God morgon ! 
Idag mår jag riktigt bra , lite trött bara men kan ändå inte sova lite till . Vaknade av hjärtat då han klev upp :) 
Men det är skönt nu kan jag ligga på sängen och bara njuta :) 
Ska cykla till jobbet idag :) 
Och sen innan middagen så ska ja och älskling gå på Umeå kommun :) 
Prata lite med dem :) hihi och sen ska vi hem och äta mat gott :) och efter maten så ska vi promenera upp till sjukhuset för i morgon ska ja på sjukhuset men vet inte vars jag ska så kan va skönt och kolla upp det :) för ska vara där så tidigt ! 
Fått tid 07.45 
Ska kolla upp om min näsa , varför jag blöder så ofta ! Jag hoppas dom hittar något och att dom gör något åt saken :) 
Jag hoppas att alla får en toppen bra dag !:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0