God morgon !

Jag är absolut inte morgon pigg !:o jag ställer väckarklockan på 05.20 och nu är jag vaken haha ! Ligger kvar i sängen , men ska snart fara iväg till lassa för att fara på öga näsa mun , för att kolla upp min näsa.. Blöder ju näsblod typ hela tiden för ingenting det är väldigt jobbigt ! Så känns bra och fara dit idag och kolla upp det höra väldigt noga :) sen så ska ja skynda mej på jobbet :) tur man har en snäll mamma som lånar ut bilen :] sen efter jobbet så ska jag och älskling fara på soc prata med dem :) 
Jag ska göra en tidig kväll ikväll är så trött och vill helst bara ligga kvar , för att ligga i sängen är faktiskt väldigt härligt :) hihi 😃❤ 

Nu säger ja ha en väldigt bra dag allihopa :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0