HeejHeej

Heej på er alla 
 

Hejsan idag har det gått bra, i morse var ja bara väldigt trött och orkade inte jobba egentligen tänkte sjukskriva mej för jag hade så ont i kroppen, mest i nacken och axel. Så tog bilen i morse var grymt skönt :). så denna dag ha ändå gått riktigt bra, jag har stekt pannkakor idag, då det 'är torsdag Ärtsoppa och pannkakor. gått på försäkringskassan idag för att surrra lite med dem om lite ditt till datt..^^ och hämta lite flera papper för att ja ska kunna fylla i och lämna varje månad så ja kan få mina pengar :) allt går bra för mej nu..
 
Är fortfarande inte anställd, men ja går fortfarande att väntar på att bli en av dem på restaurangen. 
 
Idag blir det en lugn dag måste komma i säng i tid så ja inte är så trött i mrogon fredag sista dagen på veckan sen helg, så ska ut på promenad och sen så ska ja bada och sen så ska ja borsta mina tänder och sen ska ja se film med världens bästa Älskling :)
 
hare bra alla som tar sin tid och läsa har inge mera och skriva så hejdå så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0