Hello 'kitty!

Allt har gått bra idag, kände mej verkligen på hugget och diskade bort typ allting.. tja allt som ja bara kunde diska bort innan ja for hem,, sen tog ja en kopp med sabine, egentligen skulle af komma dit idag, fattar inte varför egentligen, dom brukar väl inte komma ut? jajja jag vet inte, dom kanske kommer ut för att se så att man sköter sej och att allt funkar.. jaja meen hon kunde itne idag så det blev avbokat, hon hade ingen bil.. ! så vi skulle ta det en annan gång, lika skönt var det, så ja fick komma mej hem någon gång .. ! ^^ inte för att ja ha gjort så speciellt mycket, bara suttit och spelat lite pet på facebook..^^ men ska strax ställa mej i duschen ! :) provade kläderna igår allting satt väldigt bra, och är väldigt nöjd faktiskt, bara ett par leggings som ja inte kunde ha så lite tårkigt var det :( 
 
sen har jag hamnat i en period ja vill att allt ska ske på en och samma sekund, vill rensa bort alla kläder, villl köpa nya kläder, villl ha hur mycket pengar som helst, villl flytta hemifrån, ha alltid velat det men svårt och få tag på lägenhet och har inte direkt någon inkomst, men jag och Ronny ska springa nästa vecka och göra allt för att få en lägenhet, för vi kan ej bo här hemma ! :) 
 
jag är så sugen på att lämna mitt rum, och få en alldeles egen lya själv :)
 
inge mer och skriva nu så ni får ha det så bra så hörs vi senare!!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0