Hmm

Min dag den har varit upp och ner mycket stressigt har det varit men jag har kämpat i på och fixade 6 timmar känner mej stolt utan raster typ full rulle hela dagen 😜😜

Höll på med saker och alla skrek att jag måste göra de och de blev galen ville bara hem och grin och kände att ja bara ville skrika men klarade ändå hela dagen ut vi hade ungefär 110 personer så kändes ju ändå riktigt kul 🎈🎈🎈

Fick grillat ikväll gott jag och älskling har bara tagit det lugnt ikväll annars sätt på film spelet kort hållt på med telefonerna haha vi har blivit telefon nörd spel nörd haha nu har vi båda iPhone :) hihi

I morgon ska vi springa på stan titta lite hihi jag måste köpa en kortlek och öl hihi för i morgon ska jag och min ängel och Johanna spela lite kort och dricka lite och bara vara typ hehe 👻👻

Katten ska snart få ungar så kul så det ser ja framemot 😻😻😻

Äntligen helg känns något skönt efter denna stressiga dagen 🙀

Jag saknat Cathe 😪

Ronny är den bästa som har kommit in i mitt liv och ja lever lyckligt varenda dag och det går inte en enda sekund förutom att ja tänker på honom 🙊🙊

Han gör mej glad och han får mej att orka saker som ha egentligen bara skulle ha skitit i annars 🙉

Jag är glad och lycklig 🌟🌟💏💏

Heeeeejdå

Trevlig helg och god natt med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0