Ledighet slut

Helgen har varit toppen , riktigt kul och ha fått älskling för mej själv :) då han jobbade efter middag hela veckan fick knappt se honom sen veckan ! :( ska bli skönt med en ny vecka :) då min plutt jobbar förmiddag :) hihi och i veckan ska vi göra en massa vi ska på kommun , ev sociala, ev kfum :) jag och älskling behöver oss en lägenhet :) ❤ ser ändå framemot denna vecka sen ska vi även spana på internet (bostaden) hihi jag hoppas vi får tag på något snart :) ❤❤ 

Haft en kanon bra helg och nu hoppas ja bara på en kanon bra vecka :) jag hoppas att denna vecka går lika fort :) för jag behöver lite vila så trött :( 

Ha en toppen bra vecka !:) hihi 

@ha det bra ! 

@@@emelie 


Hihi min ängel är så otroligt fin , jag är väldigt glad som har honom :) han är det bästa :) hihi puss älskling :) 😍😍😍😃❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0