Mååndag igen!

första dagen på veckan har faktiskt gått riktigt bra ingeting och klaga på.. var väldigt trött i morse och ville bara ligga kvar i sängen med min älskade pojkvän.. men måste sköta praktiken :) så var bara tvungen och kliva upp och börja röra sej mot västerslätt ^^ känns väldigt långt tid bort men jag gör det bra tar mej dit, jobbar och sliter och gör mitt bästa. jag hoppas på det bästa att dom vill ha mej.. men ja vågar ej fråga eller så..^^ men ja är även glad över en praktikplats, för att ja orkar inte plugga ... nej! så nu har ja något och göra på dagarna och ja får även en slant :p ^^ ! 
cyklade till jobbet idag ^^ och sen när ja kom hem så sprang ja iväg till swedbank och fixade mina pengar ^^ sen skyndade ja mej hem ^^ surrade med min mamma, föröskte köra lite situps och rygg men tog mej inte nå långt, tråkigt :( men får försöka en annan gång, är ganska trött idag :( 
ska gå på bio med mamma och lars ikväll.. :)vi ska se hur många kramar finns det i världen! :)
annars blir det lugnt, skulle dammsugat med får göra det i morgon ! :P^^
Trött och sliteeen ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0