Rronny är mitt allt ! :)

6månader med min älskling allt känns så underbart, skrattar varenda dag, ja livet leker och min kille gör mina dagar till underbara! :)
han får mej och må så otroligt bra, och ja jag har det bästa. jag är kär och jag är det ! 
första gången jag säger detta men jag mår bra, jag har det väldigt bra, aldrig haft denna känsla som jag har! Ronny är min, han är mitt allt, han är mitt hjärta han är min man! :)
så lycklig så kär finns inga ord. 
men jag älskar Ronny mer än allt annat på denna jord. älskar honom så mycket finns igna ord, ja är väldigt kär i honom! jag har den bästa killen och är v äldigt lycklig ! :)
Underbara Ronny ! ::* 
6 månader idag med dej, är det bästa jag har upplevt i mitt liv :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0