Söndag exakt hela dagen !!!

Idag har jag varit och följt med älskling på Elgiganten tittat på spel Xbox :p och vi va på game stop och tittade där :) vi hitta mycket men det kostar ju !:) hihi sen va vi även på maxi och prata med dem för ja köpte mej en plånbok där som mitt kort fastande i :( och fick pengarna tillbaka :) sen for vi på stan på game och köpte oss tre olika spel så nu blir det och spela !:) 😃 


Hittade en gullig bil :) på Elgiganten hihi 

När bild :) söööööt :) 

Kaffe gott gott !:) 
Spel :)


Mina nya fina leggings som jag köpte på Nelly.com @nöjd tjej !:) 

Passar på och lägga ut andra bilder :) 

Modevisning på d&d en kväll med älskling riktigt trevligt , fast kanske inte riktigt fina kläder höhö :) 

En bild som ja tog på morgonen innan ja skulle till sjukhuset för att laga till min näsa !:) 

Inte så kul , ont hade jag också :( 

En liten katt sover !:) 

En gång så for jag och min fis och cyklade och testade min nya telefon ! iPhone riktigt nöjd jag ät ;) tar fina bilder tycker jag :) 


Ha en fortsatt bra söndag säger jag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0