Tisdag hela dagen !!

Beställt lite kläder från Nelly.se 
det kom till mej idag, så jag har tittat lite på det, och ska även prova det, men min älskling ville vara med då ja provar , så ja är så snäll att ja väntar med det tills han är hemma, han jobbar eftermiddag i veckan på volvo. 
så vi får se då ja testar det, men över titten så är ja faktiskt rätt så nöjd ! :) 
 
då ja får pengar ska ja köpa mej sopsäckar för att rensa ut mina garderober då ja inte riktigt använder allt, och det mesta tar bara plats, ut med det gamla och in med nytt :) alltid roligt då det kommer in nya kläder :) !
 
Annars har min dag gått väldigt bra på praktiken, promenerade dit och jobbade tills halv två sen åkte ja med Danne hem han skjutsade hem mej så snällt ! :) sen när ja kommer hem så tittar ja direkt på kläderna :)
sätter mej och surrar med mamma, har tittat på kissebebisen, hon mår bra! :)
 
ja det är helt säkert att bebisen är en tjej! :)
 
ikväll ska ja tvätta hela kvällen ^^ höhö 
ska även fara på en cykel tur tror jag ! behöver röra på mej lite, och kan vara skönt med en liten tur ! :)
men vi får se hru det blir med det ! :) 
 
inte så mycket mera och berätta just nu, så ni får ha det så bra! :)
 
Heeejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0