Tjenare !

HejHej! 
 
 
Idag har min dag varit riktigt bra, kan inte klaga någonstanns, jag cyklar till jobbet, ja jobbar och står i ganska lugnt idag faktiskt, diskade idag, och la mat på tallrikar helt själv, *stolt* och även så gick ja ut med några tallrikar :D !
 
och sen så fick ja torka upp sås som kokade över inte så kul men sånt som händer oss alla ! 
cyklar hem och pratar lite med älskling, ringer skattevärket och pratar lite med mamma ! :)
 
äter middag och sen promenerar ja till Maxi Strömpilen, kollar lite på elgiganten och på ica maxi :)
sen går ja hem också tycker ja var riktigt duktig, fick med mej min älskling på hojjen och han tyckte även ja var riktigt duktig så det var kul :) blir så glad ! 
 
nu ska ja börja promenera en stund varje dag nu måste ja försöka att komma i form ! :(
tappat rätt så mycket av min form :(
 
jobbigt att mina händer sväller då ja springer och går ! ;(
 
ha en jätte bra måndag allihopa ! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0