WOOW !

cyklade till jobbet idag oj vad trött ja ha varit idag, och vilken dag måste ja säga, katten har fått en kissebebis inatt, men tråkigt nog blev det bara en och hon kommer nog inte klara sej inte så stor chans att en kattunge klarar sej !
jätte tråkigt.
 
annars hare gått jätte bra på jobbet till lunch åt ja kålpudding faktiskt hyfsat gott, första gången jag smakade på det så alltid kul och testa på något nytt :)
 
sen så cyklar ja hem och kolllar till katten och pussar lite på älskling :)
jag är så otroligt glad för att ja har hittat en sådan fin kille, ja är så säker !
jag känner mej så trygg med honom och så glad och så lycklig
 
jag mår bra nu! :) 
 
sen ikväll så var vi hos bror och isabell kollade hur dom hade det, jätte fin lägenhet ! 
helt okej. 
 
promenerade upp till Berghem och hem! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0