Tiden går fort undan

Gjorde min sista dag på restaurangen på västerslätt, har gått väldigt bra men stressigt (: känns både och att detta va sista dagen :p börjar på Ica nya tag där hoppas på en anställning eller ska jag försöka kämpa och söka på andra Ica eller Konsum tror att detta kommer bli en ny chans (: i morgon träffas vi som jobbat på matro för en middag och ett avslut! Inte direkt pepp på det men dom tyck jag ska följa med. Orkar ej tjafsa !! 
Pappa har legat på sjukhus. Känns skönt att han får åka hem i morgon :) 
Ikväll ska jag och min underbara pojkvän ta vara på varann (: tvätta och spela super Mario (: och se film och mysa (: jag älskar verkligen Ronny :) känns så bra att ha honom vid min sida :) och att vi är Som gjorda för varandra <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0